روی مه پیکر او سیر ندیدیم و برفت

یکی از بدترین روزهای زندگیم رو گذروندم

چند وقت پیش با یکی آشنا شدم

آشنایی تبدیل شد به علاقه

علاقه به دوست داشتن

ادعا نمی کنم عاشق شدم نه………اما میگم که دوستش داشتم

هنوزم دارم…..

اما امشب چیزی گفت…روز اول گفته بود سر یه دوراهیه

امشب گفت اون دوراهی چیه

انتخاب کرد که از کدوم راه بره

و من تو این راه جایی نداشتم

داغونم….گریه کردم…زار زدم…….

هم تو تنهایی

هم پشت تلفن…

راستی آدما چندبار تو زندگیشون به کسی برمیخورن که اونو دوست دارن و اونم دوستشون داره؟

اما حیف………

شربتی از لب لعلش نچشیدیم و برفت

دیگه هیچ کسیو نمی خوام

یک پاسخ

  1. مرسی از میلی که زدی .

    منم این دوسال کسیو نمیخوام و زدم تو یه جاده که فقط

    خودم هستم و خودم و دیگه زدم تو یه بیخیالی و هیچی

    برام مهم نیست

    باز از لطفتون ممنون .

پاسخی بگذارید

