چیرو

زندگی در جنوب جذابیت های خاص خودش را دارد و البته سختی های خودش!

 

فعلا مهم ترین مشکل من نبودن سیگار پال مال در کل منطقه است! من عادت به سیگار دیگه ای ندارم و راستش با دو پاکتی که در روز می کشم خریدن وینستو و کنت کمی خارج از سرویسه!

 

دو روزی هم آب نداشتیم…. البته خلیج پر از آبه آبی شور و تاخ و بسیار بسیار آبی…..

 

 

اینجا دوستی هم پیدا کردم! یه پسر محلی… عرب تبار و بسیار مهربان… دو سه باهاش به دریا رفتم و دور بندر با موتور سیکلت دور زدیم……

 

 

دارم برنزه میشم! و چند باری هم شنا کردم .

 

اقامت چیرو تا چند هفته دیگه تموم میشه و به لنگخ خواهیم رفت. در اونجا از دریا دوریم و نمی دونم آیا بعد از اینکه کسی شیون مرغان نوروزی رو بشنوه در تمام عمرش میتونه جای دیگه ای رو تحمل کنه؟

پاسخی بگذارید

