سومین پایان

دیروز سومین رابطه من به پایان رسید

 

در تمام این سالها سه بار پیش اومد که من رابطه ای از نوع خاص با کسی داشته باشم

 

اولیش.. م بود

دومیش و بود

سومیشم ف …

 

اومد و گفت میخواد بره

میگفت نمیخواد عذایم بده

اونی نیست که من میخوام…

 

 

احساست من خیلی کم و داغون شده این روزها

 

 

یه زمانی اشک میریختم

 

 

 

 

 

یاد یه جمله از جودی ابوت افتادمم تو کتاب بابا لنگ دراز:

اگه شوهر و شش تا بچه من امروز به خاطر سیل و زلزله از بین برن فردا با سری افراشته دنال شوهر دیگری میگردم

 

 

اما آیا من جودی ابوت هستم؟

پاسخی بگذارید

