سازه فضایی و پلی کربنات – در حاشیه بازار کهنه تجریش

دوست عزیزی در حاشیه پست مربوط به بازار کهنه تجریش مطلبی رو در بخش نظرات برای من نوشته:

(( … با سلام من از مهندسین طرح ساماندهی بازار تجریش هستم سقف بازار به اتمام رسیده و ورق های مقاوم پلی کربنات بروی سازه های فضایی نسب شده بهتره بیشتر مطالعه داشته باشین … ))

 

من از این مهندس عزیز که توضیحی در مورد بازسازی سقف داده تشکر میکنم! اما دو سه نکته…

 

من آدم فناتیک و نوستالژیکی هستم.. یه من حق بدین گاهی اوقات دلم هوای رنگ و بوهای بچگی رو بکنه1!!

 

دوم اینکه این دوست پس از توضیح با لحنی کمی تند نوشتند که : بهتره بیشتر مطالعه داشته باشین

 

من مطالعه ای در مورد انواع سقف ندارم!! عجیب هم نیست و در واقع لزومی هم نداره داشته باشم! کار من چیز دیگه ای هست…و من نوشتم که :  سقف جدید ظاهرا شیشه خواهد داشت……

 

به هر حال!  سازه فضایی و پلی کربنات!

پاسخی بگذارید

