بازار کهنه تجریش…. آرامش در حضور دیگران

همیشه راه رفتن تو شلوغی بازار کهنه تجریش برای من آرامش بخش بوده….

شلوغی…. مردم در حال تنه زدن و چونه زدن..

مغازه های درب و داغون با لباسها و اجناس ارزون….

و تکیه با میوه های خوشگل و براق…

IMG0056A

 

اما حس زتدگی اینجا موج میزنه

امروز از بازاذر رد شدم.. میدونید که سقف قدیمی رو برداشتن و الان یه جاهای از بازار این شکلیه سقفش:

 

IMG0057A

سقف جدید ظاهرا شیشه خواهد داشت که البه سای سار خنک و بافت قدیمی رو از دست میده اما فکر میکنم از احاظ مصرف انرژی بهتر باشه.. البته الان لای دار بست ها کیسه کشیدن و بعضی جاها مثل این عکس آب بارون حسابی جمع شده و شکم داده:

IMG0058A

 

حالا رو سر کدوم بیچاره ای بریزه خدا میدونه!!!

 

پی نوشت : دارم به این نتیجه میرسم موبایل دوربین دار چیز بدی هم نیست!

2 پاسخ

  1. ممنونم عزیزم. موفق باشی.

  2. با سلام من از مهندسین طرح ساماندهی بازار تجریش هستم سقف بازار به اتمام رسیده و ورق های مقاوم پلی کربنات بروی سازه های فضایی نسب شده بهتره بیشتر مطالعه داشته باشین

پاسخی بگذارید

