برمیگردیم!!!

بعد از مدتی بس طولانی با پستی از لیریک ترانه فوق العاده کیتی پری برگشتیم!

من خیلی دلم میخواد که ترجمه این اشعار رو هم پست کنم اما شخصا عقیده دارم شعر باید به زبان اصلی خونده بشه

حالا بعد از این سعی میکنم بیشتر بنویسم و دو وعده فراموش شده دستور آش رشته و سفرنامه ها رو هم ……..

و البته سریال یوسف پیامبر که چوبکاری اساسی لازم داره! علی الحساب اینکه یوسف مثل خوشگلیه و این آقای هنرپیشه هر چیزی هست غیر از خوشگل!!!!

راستی به روژ لب قرمزش توجه کردین؟ به نظرتون اگه من ایا روژ زو بزنم برم ونک گشت ارشاد به من گیر میده؟

یک پاسخ

  1. Where can I see Yousef’s movie?

    راستش تو ایران وقتی به اون عکسهای امام ها که به در و دیوار شهر نقاشی کردند نگاه میکنی, همه شون را مثل drag queen ها با آرایش غلیظ نقاشی کردند
    D:

پاسخی بگذارید

