خاموشی دریا

دیروز وقتی خوراک خوانم رو فعال کردم دیدم که پسر خاموش شده…

پسر نه به عنوان یک وبلاگ دگرباش بلکه به عنوان یک وبلاگ مرجع برای من اهمیتی در حد مزیدی یک پزشک و کیبورد آزاد داشت…..

وقتی بنا به دلایلی آدرس قبلی و به نام خورشید رو بستم شاید تیتر بی تیتر پسر مهمترین دلیل من برای نوشتن دوباره بود…هر چند باید اعتراف کنم مدتها بود که در فکر تغییر نام بودم…

اما حالا پسر خاموش شده
تنها امیدوار باشیم این خاموشی خود خواسته زود به پایان برسه

و پیشنهاد می کنم به احترام پسر ما هم یک روز خاموش باشیم

پاسخی بگذارید

