من و ایرانسل – جنگی که برنده ای نداشت

داستان موبایل های من به زمانی بر میگرده که من در امتحان پره قبول شدم و مامان یه خط 911 به من هدیه داد….بماند که دو سال بعد در حین تسویه حساب فارغ التحصیلی به بهانه بی پولی پس گرفته و فروخته شد!!

 

من تا یک سال بعدش و تقریبا تا نیمی از زمان سربازی و بعد از انتقالی به تهران موبایل نداشتم و البته خودمو توجیح می کردم که از این جور چیزا خوشم نمیاد!!

 

بعد اون بود که به فکر خرید یه تالیا افتادم… اما دوستی تو اون موقع نذاشت این کارو بکنم و یه خط 912 به من فروخت و اینکه این خط چی شد داستانی داره که گفتن نداره و این قدر بگم که اون خط شاید دو ماه پیش من بود……

 

بعد اون بود که با اومدن ایرانسل من یه ایرانسل 150000 تومنی گرفتم! اونم زمانی که حتی تمام تهرون نحت پوشش نبود! بماند که در واقع الانم نیست!!

 

اما باز هم اینجوری توجیح میکردیم که بابا اینترنت داره ( البته اوایلش نداشت.. بعدا هم که داشت .. ای… جالب نبود) .آنتم دهی خوبی داره( والا غیرتا داشت!!) اما از وقتی که اعتباری های ایرانسل اومد و اول 30 تومن . جدیدا 10 تومن و این طرحهای ابی قرمز ( که دوره های اول والاغیرتا به صرفه بود و همه چیز مجانی میشد!! اما الان طلایی کامل شده ماهی 90 هزار تومن و تازه هیچی هم مجانی نمیشه) کلا ایرانسل به گند کشیده شد.

 

برای مثال من یه دوره 10 روز تمام خطم قطع بود و همه تو خدمات ایرانسل می گفتن اشکال از گوشی و فیکس دایل هست و من می گفتم بابا اصلا سیم کارت من تئ شبکه شما رجیستر نمیشه و بعد کلی دعوا و فحش و فحش کاری و تهدید به اودن با مامور دم ساختمون ایرانسل و پایین اوردن شیشه ( فکر کن! ) بالاخره یکی از مدیراشون قضیه رو چک کرد و بله! سیم کارت و شمار من  اشتباها (!) از دیتا بیس شبکه حذف شده و الانم دو هفته میشخ آنتن محله ما قطعه و صدا در حد افتضاح و کلا شبکه کلی دردسر داره و خلاصه بگم..

امروز رفتم یه سیم کارت همرا اول خریدم!

 

سیستم خرید جالب بود چون بر خلاف قیمت روزنامه ها که ارزونترین صفر رو 220 –230 زده بودن . کار کرده تا 190 هم بود در عمل صفر 300 رو میزد و کارکرده 230!! یه خانوم مهربونی تو یکی از این مراکز خدماتی بهم پیشنهاد کرد برم از مرکز خاصی که بلافاصله تحویل میده سیم صفر بگیرم و منم رفتم و 278 تومن دادم و ظرف 15 دقیقه یکدونه خریدم! البته نیم ساعت هم تو بانک معطل شدم….

 

جای دیگه ای که رفته بودم گیر داده بود یه سیم کد 8 روند که آخرش هم مثلا 6686 بود رو 600 تمون به من بفروشه و من رفتم یا شانس و اقبال( چون شماره تصادفی بهت تعلق میگیره( از مرکزش گرفتم و اتفاقا یه شماره روند – حداقل روند تر از اون 600 تومنیه – بهم افتاد!

 

نتیجه اخلاقی اینکه ایرانسل تا خرید یک گوشی جدید خاموشه! سلام همراه اول!!

 

پی نوشت: فکر کن باید پول دو تا قبض رو بدم!! وای!!

2 پاسخ

  1. منم باید ایرانسل رو ولش کنم همراه اول بخرم

  2. salam dadashi khoshhalam oomadi dobare manam natoonestam beram omidvaram hamishe bacheha ba ham bashan

    bazam miam

    Andranic

پاسخی بگذارید

