پیاده روی خیابان ولی عصر در تملک سفارت عراق

دیروز مسیرم به میدون ولی عصر افتاد در راستای همون خرید پست فبلی، جالب بود دیدم که جلوی سفارت عراق رو با لوله های آهنی نرده و محافظ زدن و کل پیاده رو رو هم گرفتن.

البته به جز باریکه راه بین جوب و درخت ها که اگه رفته باشین میدونین چقدر تنگه!!!

حالا ببینین!!  ما 8 سال با عراق جنگیدیم

بهترین سالهای عمر من به جنگ و موشک باران گذشت

چیزی که یادمه آژیر قرمزه

صدای جنگه

اسم هزاران شهیده رو در و دیواذها

جهان آراست

همته

پسر همسای است که من عاشقش بودم و رفت و برنگشت

اما از اون همه، حالا مردم باید از پیاده رویی که جزو شهره و من و ما داریم عوارض و مالیتشو میدیم محروم بشن

اونم به خاطر سفارت عراق!!!

این داخل سفرته از سایت خود سفارت

حیف دوربینم همراهم نیود، هرچند فکر میکنم عکس برداری از سفارت ممنوع باشه

4 پاسخ

  1. […] پیاده روی خیابان ولی عصر در تملک سفارت عراق […]

  2. دشمنان ديروز و برادران !‌ امروز
    كاش هيچ وقت جنگ نميشد …

  3. yalal ajab!

  4. جنگ شد و تموم شد

    حتی آلمان الان با فرانسه خوبه
    اما آیا اونا به خاطر کشور دیگه ای ( هر کشوری) از آسایش شهروندان خودشون می زنن؟

پاسخی بگذارید

