اندر باب خرید کیبرد و سایر قضایا

خوب بالاخره من چشم بازار رو در اوردو و بعد از 4-5 روز اینور اونور رفتن و 100 تا کیبرد دیدن آخرش یه کیبرد جدید گرفتم . شایان ذکر است!! که کیبرذ قدیمی من بعد از 6 سال خدمت صادقانه بالاخره هفته پیش به دست ابوب به قتل رسید و مرحوم شد رفت قاطی باقالی ها

ام کیبر جدید یه جورایی کامپکت تر از قبلیه است و من دست از سر کیبرد های فراسو برداشتم و یه مارک ایرانی جدید به اسم Silicon 4ME خریدم که هم قیاف بدی نداره هم کلید هاش نرمند و تز همه مهمتر حسابی جمع و جور و کوچیکه و کلی میزم خلی شده و نازه من  wrist rest دستگاه رو هم جدا نکرم میشه تونم کند و حسابی کوچولوش کرد

مامانی هم 5 هزار تومنی های عزیزم رو ازم گرفت فهمیده من پول نقد دارم تو خونه اومد و تراول هشو قالب کرد البته فقط 50 تومنش رو و 50 تا دیگه رو گفت بعدا میدم

البته این بعدا به این معنیه که من میگم بده میگه از بابات بگیر و باب دعوا راه میندازه و الم شنگه راه میوفته!!!

 

در ضمن اون آقا علی رو هم دیدم واقعا اخلاق گهی داره خیلی بی تربیت و پر رو بود تازه بر خلاف عکس هاش قیاف معمولی داشت حالا چون 19 سالشه دلیل نمیشه خوب باشه که

دیگه چی بگم؟

پاسخی بگذارید

