هولینگان های سرخ در مترو

دیشب که داشتم با مترو برمیگشتم خونه منظره جالبی دیدم که منو به این فکر انداخت یه موبایل دوربین دار گاهی برای شکار این ور لحظه ها چیز خوبیه

 

حدود 30 یا 40 پسر جوون جنوب شهری با قرمزی های مختلف از شنل و پرچم و چوب بگیر تا حتی چارقد و روسری ( واقعا رو سری سرش بود ) وارد ایستگاه شدن و کلی اداهای با مزه در اوردن و آواز خوندن . خواهر مادر استقلالی ها رو به عفد و ازدواج هم در اوردن!!

کلی خدا رو شکر کردم که پرسپولیس برده!!!والا معلوم نبود که….

پی نوشت:آبیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــته!!!!!!

2 پاسخ

  1. تو عزیزم مثلا وبلاگ گی داری؟ به غیر از عکس هایی که گذاشتی بلاگت که البته تازه و دوست داشتنیه هیچ بویی از هموسکس نمی ده. غلیظ ترش کن. می طلبه

  2. من وبلاگ گی ندارم حمید جان!! من یک گی هستم که وبلاگ مینویسه!! و لزوما در مورد گی ها نیست
    در واقع این وبلاگ هیچ موضوع خاصی نداره
    البته من در مورد این موضوع تو پست های اولیه و وبلگ فبلیم توضیح دادم

پاسخی بگذارید

