تزریق پنی سیلین و زندگی شخصی پزشک ها

من پنی سیلین نمی زنم…. حالا می خواد 800 بهشه یا پنادور

من خوشم نمیاد !!!

اینکه من پزشک هستم دلیل نمیشه تزریقاتچی اهل خونه باشم

من از تزریق پنی سیلین و آماده سازی سرنگش و همه کثافت کاری های تزریقش بیزارم

 

من حق دارم که پنی سیلین واسه کسی نزنم

این زندگی شخصی منه

 

من میگم ما بایدبتو.نیم زمان سرویس دادن و اینکه به کی سرویس بدیم و چی رو خودمون تعیین کنیم

بابا

من دکترم قبول اما منم آدمم!!!!

9 پاسخ

  1. تو سوگند خوردی و باید در هر شرایطی به سوگندت عمل کنی چه برای اهل خونت چه دیگران.
    ضمنا توکه اینقد عوض هستی خیلی گه خوردی که ارواح عمت دکتر شدی!!!!

  2. این سوگند بر حسب اتفاق چیزی در مورد تزریقات توش نیست….. و هر چی هست به موارد اورژانس مربوط میشه …. شما که این طور افاضه کلام میفرمایید و القاب خودتون رو به دیگران اهدا می کنین تا حالا متن سوگند نامه رو دیدین که اونو یه رخ من میکشین؟

  3. bah bah…
    bazam abdol

    kheili jalebe…
    mesle inke adat darin shooloogh konin

    midooni ma irania aslan kolan adat darim!
    age alan SUMMASTER ye zano chandta bache dasht hatman migofti o rast migi
    che zendegie mozakhrafi….

    fekr konam behtare ke yekam maghzemoono gard giri konim!
    va zaherbin nabashim

    ba arezooye movafaghiat too gardgiri abdol aziz 😉

  4. پرفوسور!!! مثله اینکه موقع سوگند خوردن سرت به کونت پنالتی می زده !!اونجایی که تو سوگند نامه می فرمایید: ..در هر شرایطی به یاری بیماران و دردمندان بشتابم… رو واسه عمه کوچیکه من نذاشتن !! ضمناتو سوگند نامه در باره جراحی مغز و رادیولوژی و شیمی درمانی و خیلی چیزهای دیگه هم ننوشتن پس اونا هم ممیتونن بگن ما واسه هرکی دلمون خواست این کارا رو انجام می دیم!! جهت اطلاع حضرتعالی اگه خواستی متنشو برات کامل بفرستم!!

  5. جناب بهزاد
    اولا من راجع به مطلب sunmaster نظر دادم نه حضرتعالی ! هروقت به نظر شما احتیاج بود اططلاع می دم!فعلا شمارو سننه!!
    دوما ادم زن و بچه دار هم میتونه عوضی با شه! توچرا به خودت گرفتی!!
    سوما هرکس که بر خلاف اصول طبیعت عمل کنه از نظر همه آدمابی باشعور دنیا عوضیه!! هیچ ربطی هم به دین و مذهب نداره چون من کاملا سکولار م!!

  6. و کجای این اصول طبیعت گی بودن رو غلط دونسته؟ نگو تو حیوانات نیست چون هست…..
    اما در مورد سوگند
    به این موضوع توجه کن که این آدم یه خصوص که تزریق لازم داشت بر خلاف نظر من به یک دکتر دیگه مراجعه میکنه و اون تجویزی براش میکنه شامل پنی سیلین که به نظر من ایشون باید واسه اون مشکل چیز دیگه ای مصرف میکردن نه این دارو رو
    انتظار داری برای دارویی که به نظر من کلا اشتباه تجویزی شده چیکار می کردم؟؟
    به غلاوه دقت بفرمایید شما که اینقدر قانون دان هستین که وزارت بهداشت تزریق بنی سیلین رو در غیر از سانتر بیمارستانی ممنوع کرده

  7. آقاي عبدول؟!
    اين جا قسمت نظر خواهي! پس آقاي سكولار همه مي تونن نظر بدن و حكمي در كار نيست؟!
    در مورد نظريت در مورد آدماي باشعور هم بايد بگم بدون قصد توهين ( بر خلاف شما ) خواستم بگم كه:
    من اصلا موافق نيستم :)) اصلا خنده داره! چون هيچ آدم باشعوري و آزاده خواهي راجع به يك انسان چشم عوضي فكر نمي كنه در ضمن سعي كنيد نظرات شخصي تون رو جمع به يه جماعت و ملت و … نچسبونيد!
    و آخر اينكه اگه خيلي بهتون فشار مياد و ظرفيتتون در مورد نظر ديگران اينقدر پايينه، اصلا چرا نظر ميدين؟ سرتون تو كاره خودتون باشه بهتره!
    و در آخر شما كه ادعاي شعور مي كنيد! بهتره حداقل ظاهرا مثل باشعور ها رفتار كنين ( سننه ) زشته عيبه مي دونم كسي نگفته بهتون … اما حالا كه مي دونين :))
    موفق باشيد…

  8. بر اساس جدیدترمعیارهای تشخیص بیماریهای روانپزشکی تمایلات همجنسگرایانه {هموسکسوالیتی} اختلال محسوب نمیشود بلکه یک normal variation (محدوده نرمال)میباشد.در ضمن پزشکان بدترین آمپول زنهای دنیا هستند! هیچوقت نگذارید برایتان آمپول بزند بخصوص پنی سیلین .آقای عبدل متاسفانه به احتمال زیاد شما شما دچار یک اختلال شخصیتی از آنتی سوشیال دچارید.
    antisocial personality disorderدر صورت تمایل میتوانم شما را راهنمایی کنم.

  9. از عباس تشکر میکنم…واقعا بدترین امپول زنها هستند

پاسخی بگذارید

