سلام مجدد…بعد از مدت ها

سلام سلام

 

طبق معمول من هر دو سال یک بار مطلب مینویسم .

 خوب علتشم فقط و فقط تنبلی در تایپ کردنه و بس

 

اینم کاریش نمیشه کرد

 

چند مطلب به نظرم گفتنی اومد.

یکی اینکه یکی از دوستان وبلاگی اعتراض کرده بود که چرا از حقوق بچه ها دفاع نمی کنم

 

خوب اولا من که حقوقدان نیستم

 

و دوما اینکه این وبلاگی توسط یک آدمی که حالا دست بر قضا گی هست نوشته میشه و دلیلی نداره حتما در مورد گی ها توش مطلب باشه

 

و سوما من حال می کنم متن یا لیریک آهنگهی مورد علاقه خودمو انجا بذارم…اشکالی داره؟

خلاصه

 

ما که سرحال نیستیم زیاد

 

شما در چه حالید؟

یک پاسخ

  1. وقتي بال زدن يه پروانه روي اقيانوس ميتونه توليد طوفان كنه احتمالا سر حال نبودن شما به ماهم سرايت ميتونه بكنه درنتيجه ماهم سر حال نيستيم

پاسخی بگذارید

