باز هم سوال

من یک سوال مهم دارم
من امروز با یه پسربایسکسوال قرار داشتم
خیلی هم پسر خوبیه
در واقع فوق العاده است
به نظر شما این رابطه درسته؟
آیا سرانجامی داره؟
4 پاسخ

  1. kooftesh beshe oon laba 😛

  2. Manam Mvafegham

  3. دردم ميگيره وقتي ميخونم يه بايسكشوال يه گي يه لزبين …چرا من به يه كلمه عشق رو محدود كنم؟با خودم هستم(هي تو كه اومدي اينجا كامنت بذاري اصلا مگه ميشه عشق رو محدود كرد گم كردي خودت رو مهدي؟)اين كه حرف زد وجدانم بود اما كاملا جدي هيچ شوخي نبود همون درد بود هست و خواهد بود

  4. salam
    na
    mitarsam akharesh zarbe bokhori
    ye roozi ye dokhtari miad ono mibare to mimuni ba jaye khalie oon to ghalbaet
    in saranjameshe

پاسخی بگذارید

