تموم شد ترانه

بالاخره تموم شد….
بالاخره به من گفت دیگه به من تلفن نکن…
بالاخره ….
من باید فراموشش کنم
باید
باید
باید
باید

3 پاسخ

  1. dont eorry dear.IN NIZ BOGZARAD.ma hame tanhayeem,faghat gahy dar sharayety ehsas mikonim ke tanha nistim amma dar hamoon sharayet ham baz tanhayeem.

  2. سلام علي جان ،چطوري پسر ،چقدر خوشحال شدم وبلاگتو ديدم ،نوشتن خيلي شيرينه حرفهايي رو كه شايد نتوني به هيچكس بگي اينجا با همه شريك مي شي
    اما مي بينم كه نوشتي تموم شد….اي بابا چند بار تموم شد،آخرين بار كه هموديديم گفتي تموم شد…در هرحال هر پاياني شروعي براي بهتر بودنه -موفق باشي

    آرش

  3. سلام دوست عزيز. به قول دوستان اين نيز بگذرد. مي دوني بعد از هر روز يه شب مياد. اين درسته اما … خوب بعد از هر شبي هم يه روز مياد

پاسخی بگذارید

