سلام

مدتی بود که مطلبی از خودم در وبلاگ ننوشته بودم. منظورم مطالب جدی است. در این یک هفته گذشته وضعیت روحی خوبی نداشتم و البته این موضوع در پست های چند روز گذشته کاملا مشخص است !!! اما بعد از این سعی می کنم کمی بیشتر به وبلاگ برسم و مطالب جدی تری هم بنویسم . البته موضوع کتاب بسیار ارزشمند آقای حسینی زاد کماکان در لیست قرار دارد و منتظر یک وقت خالی هستم تا یک مطلب خوب بنویسم.باز هم معذرت

به خصوص تو علی جونم..می دونم از بعضی نوشته های من خیلی ناراحت شدی…اما همه چیز درست میشه. مطمئن باش.

پاسخی بگذارید

