خداحافظ

می خواهم اینجا خداحافظی کنم
از این دنیا و همه خوبی ها و بدی هایی که توی خودش جا داده
شاید به نظر خیلی ها نوشتن برای آدمی که به آخر خط رسیده احمقانه باشه
شاید
هزاران هزار شاید و اما
چرا؟ برای ایکه من دیگه نمی تونم تحمل کنم
برای اینکه سی سال گذشته
برای اینکه شاید احمق باشم
شاید ضعیف
شاید هم به قول احمد دارم مظلوم نمایی می کنم
اما این یکی دیگه مظلوم نمایی نیست.. هست؟
کی می دونه من واقعا کی هستم؟
اصلا کی این نوشته ها رو می خونه؟
احتمالا هیچ کس
به هر حال
کسی مسئول مرگ من نیست
خودم تصمیم گرفتم که زندگی رو به پایان برسونم
هنوز نمی دونم از چه راهی
اما… این کار را خواهم کرد
شاید اگه چهار نفر تو این دنیا بی سوال از من حمایت می کردند… نه
پدرم . مادرم . کسی که دوستش داشتم و دارم و خواست که برم . کسی که دوستش دارم و نخواست حتی بیام
اما ایها مسئول نیستند
شاید اگه اون دو نفر بودند و شاید اگه نفر سوم منو تنها نمی گذاشت کار به اینجا نمی رسید
اما پدر و مادرم مسئول هستند
من
از زیر خاک
هر شب
فریاد کنان
طلب زندگی و روزهای از دست رفته خود را خواهم کرد
باشد که هرگز روی آرامش نبینند
یک پاسخ

  1. lotfan………khaheshan……sabr…….miduonam….darkhaste mozakhrafiyeh….
    ama bayad in akro bokoni
    bayad!

پاسخی بگذارید

